زیور آلات روژارت Rozhart Accessories

متفاوت ترین زیورآلاتی که تاکنون دیده اید! آیا دوست دارید همیشه خاص باشید؟ پس این فرصت را از دست ندهید...... مطمئن باشید Rozharts چیز دیگریست!

زیور آلات روژارت Rozhart Accessories

متفاوت ترین زیورآلاتی که تاکنون دیده اید! آیا دوست دارید همیشه خاص باشید؟ پس این فرصت را از دست ندهید...... مطمئن باشید Rozharts چیز دیگریست!

آیا سرویسی که خریداری می کنم واقعا از سنگ طبیعی است؟ مگر قیمت جواهراتی نظیر یاقوت و اونیکس و... واقعی بسیار بالاتر از این نیست؟

آیا سرویسی که خریداری می کنم واقعا از سنگ طبیعی است؟

مگر قیمت جواهراتی نظیر یاقوت و اونیکس و... واقعی بسیار بالاتر از این نیست؟


سنگ ها و کانی هایی که از معادن استخراج می شوند از نظر درجه خلوص، کشور استخراج کننده، رنگ و ضریب شکست و خواص فیزیکی و شیمیایی و ... بسیار گوناگون هستند . در زمینه سنگ های قیمتی که به جواهر معروف هستند درجه خلوص بسیار بالاست، کانی های کاملا خالص معمولا بسیار کمیاب هستند و در اندازه های بسیار کوچک در طبیعت تشکیل می شوند
مثلا هر قیراط زمرد خالص کشور برمه ممکن است ده ها هزار دلار قیمت داشته باشد.اما در زمینه سنگ های نیمه قیمتی ،سنگ های معدنی زمرد با درصد خلوص کمتر در سایر کشورها استخراج می شود که معمولا وزن این سنگ ها سنگین تر است و به خلوص و شفافیت زمرد برمه نیستند و در هنگام تشکیل بلورها مقادیری از عناصر دیگر ممکن است با آن ترکیب شده باشند، به این تکه های سنگ راف (rough) می گویند که با وزن چند صد گرم تا چندین کیلو از معدن استخراج شده و با شناسنامه و هولوگرام مخصوصی فروخته می شود و بعد از تراش در ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد (شکل زیر یک سنگ وارداتی آبسیدین دو کیلوگرمی را نشان می دهد). این سنگ های نیمه قیمتی طبیعی بوده و کلیه خواص گوهر های قیمتی را دارا می باشند اما چون زیبائی و شفافیت جواهر کاملا خالص را ندارند، با قیمتی بسیار پائین تر به دست مصرف کننده خواهند رسید.


برای خریدسرویس ها با 09308331743 -22953134 تماس بگیرید.


سرویس ژوآن

مدل ژوان (گفتگوی عاشقانه)


(کیفیت عکس ها بالاست،ممکن است نمایش آن کمی طول بکشد.)

 متشکل از : آگات یا عقیق سلیمانی درشت کروی تراش خورده به رنگ های مختلف، مروارید ژاپنی طلایی، کریستال رنگی کوچک
خواص  سنگ عقیق سلیمانی Botswana Agate
سنگ های مختلف مربوط به ماه تولد اردیبهشت،خرداد،تیر،شهریور،آبان،بهمن
سنگ موفقیت  و نماد تغییر و دگرگونی و جهت ایجاد تحول در فرد ،در کمک به غلبه بر اعتیاد و وسواس های فکری و رفتاری و افزایش تفکر مثبت و خودباوری  کاربرد دارد. این سنگ معمولا جهت  دفع چشم زخم استفاده می شود، در باور پیشینیان جهت زدودن غم و اندوه ، دفع سموم از بدن ، ایجاد توازنی بینظیر بر روی ذهن و روان ، کاهش خشم و تنش و افزایش حس امنیت و صلح و صفا و همچنین افزایش درک و شهود درونی کاربرد داشته است و امروزه در درمان های طبیعی برای تنظیم کارایی معده و رحم ، تقویت رگهای خون، درمان اختلالات پوستی ، بهبود تمرکز و کمک به جذب اکسیژن در بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

    نکته مهم: سنگ های این سرویس از سایر مدل ها گرانبهاتر است و لذا این سرویس فقط شامل دستبند و گوشواره است،ضمنا به دلیل رنگارنگ بون سنگ ها ممکن است گوشواره سرویسی که سفارش می دهید مانند تصویر آبی نبوده و یک جفت گوشواره به رنگ سنگ دیگری از دستبندی که می بینید به دستتان برسد.

برای خریدسرویس ها با 09308331743 -22953134 تماس بگیرید.

سرویس اونیکس Onyx

(کیفیت عکس ها بالاست،ممکن است نمایش آن کمی طول بکشد.)


سرویس اونیکس متشکل از:   اونیکس کروی تراش خورده و  مروارید ژاپنی طلایی
    
سنگ ماه تولد:
 فروردین ، خرداد ، مرداد ، شهریور ، آذر

خواص  سنگ عقیق سیاه   Onyx  :

- سنگ قدرت ، جسارت ، صبر و استقامت.

- اعتماد به نفس را به طور قابل توجه افزایش می دهد .

-  در دوران باستان به عنوان محافظی در برابر جادوی سیاه مورد استفاده قرارمی گرفت،

- در دفع چشم زخم و دفع انرژیهای منفی بسیار موثر است.

- از بین برنده  غم و اندوه و جاذب شادی و خوشبختی است.

- سنگ قدرت یافتن برای ورزشکاران و یا افرادی که تحت استرس شدید روحی و روانی قرار دارند می باشد .


برای خریدسرویس ها با 09308331743 -22953134 تماس بگیرید.